Jak postupovat v případě reklamace?
Dejte nám o této skutečnosti vědět prostřednictvím našeho e-mailu info@karbella.cz. Stačí nám poslat jednoduchý e-mail s číslem vaší objednávky a popisem reklamovaného zboží spolu s vyplněným formulářem pro reklamaci. My Vám následně na to, pošleme popis postupu reklamace.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Cena bez DPH 690 Kč
Cena bez DPH 1190 Kč
Cena bez DPH 1190 Kč